سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موبایل نرم افزار کتاب الکترونیک Ebook Soft download

امروزه افرادی که به اینترنت دسترسی دارند قادر هستند که بصورت رایگان با سراسر جهان تماس تلفنی برقرار نمایند, حتی برقراری تماس تلفنی با افرادی که خود در منزل کامپیوتر نداشته و با آن آشنایی ندارند. امروزه دیگر صحبت از کیفیت پایین صدا نیز نبوده بلکه شفافیت صدای تماسی که بدینوسیله برقرار میگردد همطراز با نوع سنتی آن است. و حتی امروزه "دستگاههای تلفنی" قابل خریداری است که مستقیما به کامپیوتر شما متصل شده و با استفاده از آن میتوان با گوشی تلفن و بصورتی که دهها سال به آن عادت کرده اید با سراسر جهان مکالمه تلفنی برقرار کنید. البته با یک تفاوت: با افرادی که دارای برنامه اسکایپ هستند بصورت مجانی و با افرادی که دارای کامپیوتر نیستند با هزینه ای کم.
با استفاده از یک برنامه کامپیوتری جهت برقراری تماس تلفنی بصورت رایگان با سراسر جهان نیاز به یک برنامه کامپیوتری دارید که در کامپیوتر خود نصب کنید. ده ها و بلکه صدها برنامه مختلف در این زمینه موجود است اما انتخاب برنامه اصلا کار سختی نیست زیرا یک برنامه تقریبا تبدیل به برنامه استاندارد در این زمینه در سراسر جهان شده است.
"اسکایپ" برنامه ای است که به آن "کابوس شرکتهای تلفنی" نیز گفته میشود و با کنار زدن تقریبا همه برنامه های مشابه, امروز برنامه استاندارد جهت برقراری تماس تلفنی رایگان در جهان بر روی اینترنت بشمار میرود. "اسکایپ" امروز در سراسر جهان 40 میلیون نفر کاربر دارد و هر روز 150 هزار نفر به کاربران آن اضافه میشود. برنامه رایگان "اسکایپ" تاکنون 120 میلیون بارتوسط کاربران پیاده شده است.
شاید جالب باشد که بدانید مخترع "اسکایپ" نیز یک جوان سوئدی است: "نیکلاس زهنستروم". او همان کسی است که با اختراع برنامه "کازا" سرمایه داران شرکتهای غول پیکر تولید موسیقی را که سالها با فروش گران صفحه های موسیقی خریداران را تلکه کرده اند به زانو در آورد. و این بار با اختراع "اسکایپ" تبدیل به "کابوس" شرکتهای تلفنی در سراسر جهان شده است. او در مورد "اسکایپ" برنامه ای که توسط خودش نوشته شده است میگوید:
"دریافت پول از مردم برای مکالمات تلفنی شان متعلق به قرن گذشته است. برنامه "اسکایپ" این امکان را به مردم میدهد که بتوانند با استفاده از تجهیزات موجودی که پول آن را قبلا پرداخت کرده اند, مانند کامپیوتر و خط اینترنت خودشان, با نزدیکان و عزیزانشان در تماس باشند".
سهولت نصب و استفاده از "اسکایپ"
استفاده از برنامه رایگان "اسکایپ" که به اکثر زبانهای دنیا از جمله انگلیسی, سوئدی, دانمارکی, نروژی, فنلاندی, اسپانیایی, آلمانی, فرانسه, ایتالیایی, هلندی و ترکی ترجمه شده و قابل نصب است بسیار ساده است. این برنامه برای سیستمهای عامل "وینذوز", "لینوکس", "مکینتاش" و حتی "پوکت پی سی" در دسترس است. نصب و استفاده از "اسکایپ" بسیار ساده و آسان است. با نصب برنامه "اسکایپ" بر روی کامپیوتر خود میتوان از طریق اینترنت:
- با همه افراد دیگر دارای برنامه اسکایپ در سراسر جهان مجانا مکالمه تلفنی با کیفیت صدای در حد مکالمه تلفنی معمولی انجام داد
- حتی به تلفن معمولی افرادی که کامپیوتر ندارند نیز با هزینه ای کم تلفن زد. یعنی:
انجام تماس مجانی با افراد در سراسر جهان از طریق اسکایپ فقط در صورتی میثر است که هر دو طرف دارای برنامه اسکایپ در کامپیوتر خود باشند. اگر مایلید از طریق اسکایپ به تلفن معمولی افرادی که دارای اینترنت, کامپیوتر و یا برنامه اسکایپ در کامپیوتر خود نیستند تلفن زده و شماره گیری کنید باید بابت آن هزینه ای به اسکایپ بپردازید. نرخ تماس با تلفن های معمولی در ایران حدود یک کرون و اندکی است (جهت نرخ دقیق به سایت اسکایپ مراجعه کنید).
- فایلهای اینترنتی بسیار حجیم به بزرگی تا 4 گیگا بایت را مابین خود ارسال نمود
- با چهار نفر بصورت همزمان مکالمه نمود
- نزدیکان و عزیزان را در لیست تلفن خصوصی خود قرار داد مشاهده نمود که چه کسانی به اینترنت متصل بوده و آماده دریافت مکالمه هستند.
- با همه افراد دیگر دارای این برنامه در سراسر جهان "چت" کرد, حتی همزمان با مکالمه تلفنی. برای مثال از این طریق یک آدرس اینترنتی, یک فایل یا غیره برای طرف مقابل مکالمه ارسال نمود.
تجهیزات مورد نیاز:
کامپیوتر
خط اینترنت
یک میکروفون و بلندگو که اکثرا هنگام خرید کامپیوتر همراه آن است
برنامه رایگان "اسکایپ"

برای پر حرفها
از همه جالب تر اینکه کابران پر مکالمه حتی میتوانند دستگاههای تلفنی مخصوصی خریداری کنند که شکل و شمایل یک تلفن معمولی را دارد اما مستقیما به کامپیوتر شما متصل شده و با استفاده از آن میتوان مانند عادت معمول "شماره گرفته" و با همه کاربران "اسکایپ" در سراسر دنیا مجانا مکالمه تلفنی برقرار نمود. هنگام تماس با شما نیز, تلفن "زنگ میزند", شما فقط گوشی تلفن را برداشته و مانند عادت معمول با طرف مقابل خود صحبت میکنید. البته با یک تفاوت: بصورت مجانی. این تلفن نیز از طریق سایت اینترنت "اسکایپ" قابل تهیه است.
دوست یابی
از قسمتهای دیگر بسیار جالب و در نوع خود بی نظیر"اسکایپ" بخش دوست یابی آن است. در برنامه "اسکایپ" میتوان دنبال اشخاص با خصوصیات دلخواه گشت. برای مثال: "دنبال یک پسر از 20 تا 24 ساله ساکن سوئد بگرد که زبان فارسی صحبت کند"! یا اینکه "دنبال یک دختر از 25 الی 30 ساله در سوئد بگرد که فارسی بلد باشد". "اسکایپ" همه افراد مورد نظر شما را پیدا کرده, لیست کرده و در اختیار شما قرار میدهد. توجه کنید هر بار که دکمه جستجو را فشار میدهید افراد جدیدی "لیست" میگردند. میتوانید با هرکدام که مایل باشید هم "چت نوشتاری" و هم مکالمه تلفنی رایگان انجام دهید. شما هم میتوانید با تکمیل قسمت "پروفایل" خود در "اسکایپ" چنانچه مایل باشید خود را جهت جستجوی دیگران آزاد بگذارید. یا اگر مایل نیستید از "اسکایپ" فقط جهت تماسهای خصوصی خود استفاده کنید. مثال زیر از برنامه بزبان سوئدی است. در برنامه های بزبان دیگر بخش جستجوی "اسکایپ" نیز بزبان انتخابی شما نمایش داده خواهد شد.

شروع به کار
برای شروع به کار وارد سایت "اسکایپ" شده و ازطریق کلیک کردن بر عکس پرچمها در قسمت سمت راست بالای صفحه زبان مورد علاقه خود را انتخاب کنید (از جمله انگلیسی, سوئدی, دانمارکی, نروژی, فنلاندی, اسپانیایی, آلمانی, فرانسه, ایتالیایی, هلندی و ترکی).

برنامه رایگان "اسکایپ" را به کامپیوتر خود آورده و آن را نصب کنید

در صورت نیاز به راهنمایی: توضیحات قدم به قدم به همه زبانهای فوق در وب سایت "اسکایپ" موجود است

هر چقدر تعداد دوستان شما در سراسر جهان که به "اسکایپ" متصل باشند بیشتر باشد دامنه استفاده رایگان شما از اسکایپ نیز بیشتر خواهد شد. آدرس این صفحه در استکهلمیان را در اختیار دوستان خود در سراسر جهان قرار دهید تا آنان نیز با خواندن راهنمائیهای این صفحه به زبان فارسی به کاربران "اسکایپ" بپیوندند


سایت اسکایپ


 

   



  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نرم افزار English Levels (American) 1-2-3-4-5 for Rosetta Stone
    آموزش وبلاگ نویسی توسط نرم افزار word 2007
    ماشین حساب مهندسی Mobile Maths با فرمت جاوا
    نرم افزار خواندن بارکد برای موبایل
    نکاتی درباره جستجو در گوگل
    تماس تلفنی با سراسر جهان بصورت رایگان
    Skype v4.1.0.179 تماس رایگان صوتی و تصویری با خارج از کشور
    Efficient Address Book v1.55 دفترچه ای کامل از تمامی اطلاعات دوس
    اطلس سه بعدی جهان
    Office Password Unlocker 4.0 دانلود
    نرم افزار اطلاع از اوقات شرعی و قبله نما با فرمت جاوا
    نرم افزار مترجم زبان فارسی به بیش از 30 زبان
    تقویم شمسی سال 1388 برای موبایل (جاوا)
    دانلود نرم افزار جدید تقویم 88 - 89 برای نوکیا ورژن 3 و 5 - Cale
    دانلود جدیدترین نسخه آموزش زبان به نام Rosetta Stone 3.3.7 + Eng
    [عناوین آرشیوشده]