سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موبایل نرم افزار کتاب الکترونیک Ebook Soft download

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


بسته نرم‌افزاری کارا مجموعه‌ای از ابزارهای مفید و سودمند برای تمامی کاربران است که برخی از نیازهای اولیه کاری کاربران را برآورده میسازد. این مجموعه شامل ابزارهای زیر می باشد:
تقویم فارسی :  این برنامه یک تقویم شمسی به همراه امکانات جانبی مانند تنظیم یادداشت روزانه میباشد. علاوه بر آن تعطیلیهای رسمی نیز در آن نمایش داده میشوند.
- برنامه ارسال پیام کوتاه
- دفترچه تلفن
- یادداشت چسبان
برنامه ارسال پیام کوتاه: این برنامه برای ارسال پیام کوتاه از طریق رایانه میباشد. از آنجا که ارسال پیام کوتاه بسیار کاربردی و انجام آن از داخل گوشی مشکل میباشد این برنامه میتواند کار کاربران را در این زمینه بسیار ساده نماید . 
- ارسال پیامک بصورت فارسی و انگلیسی
- ارسال پیامک از طریق گوشی یا مودم
- ارسال پیامک به لیستی از شماره ها
دفترچه تلفن: دفترچه تلفن یکی از برنامه‌های پرکاربرد میباشد. با این برنامه شما میتوانید آدرسها و شماره تلفنهای دوستان و افراد مورد نظر خود را ذخیره و در موقع لزوم از آنها استفاده نمائید.
- ثبت شماره تلفن و آدرس افراد
- امکان جستجو بر روی کلیه اطلاعات 
یادداشت چسبان: برنامه یادداشت چسبان یکی از برنامه‌های پرکاربرد برای کسانی است که همواره از یادداشتها استفاه میکنند. به عنوان نمونه مکررا مشاهده شده است که مانیتور مدیران مملو از یادداشتهایی است که برای فراموش نشدن در اطراف آن چسبانده شده‌اند! 
این برنامه راهی است اصولی برای مدیریت و استفاده از این یادداشتها که به روشی زیبا و ساده امکان استفاده از آن را فراهم کرده است.
- اتصال یادداشتها به صفحه اصلی
- استفاده از رنگهای مختلف
- مرتب سازی یادداشتها در صفحه

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

 

برنامه تقویم:
این برنامه یک تقویم شمسی به همراه امکانات جانبی مانند تنظیم یادداشت روزانه میباشد. علاوه بر آن تعطیلیهای رسمی نیز در آن نمایش داده میشوند.
اجزای برنامه:
این برنامه از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به توضیح قسمتهای مختلف پرداخته میشود.
- نام ماه و سال: در این قسمت نام ماه و سال زمانی که در تقویم نشان داده میشود، نوشته میشود.
- شماره روز دارای یادداشت: همانطور که قبلا گفته شد در این تقویم قابلیت نوشتن یادداشت روزانه وجود دارد. در صورتی که برای روزی یادداشت نوشته شود شکل ظاهری عدد آن روز به شکل عدد زردرنگ با یک خط در پائین آن تغییر خواهد کرد.
- روز جاری: روزی که در آن هستیم در تقویم با پشت زمینه آبی نمایش داده میشود.
- روز تعطیل با یادداشت: روزهای تعطیل با رنگ قرمز مشخص میشوند و در صورتی که دارای یادداشت نیز باشند یک خط در پائین شماره روز اضافه میشود.
- روز تعطیل: روزهای تعطیل با رنگ قرمز مشخص میشوند.
- نشانگر ماه بعد: با کلیک بر روی این نشانگر، تقویم روزهای ماه بعد را نشان خواهد داد.
- نشانگر ماه جاری: با کلیک بر روی این قسمت ماه جاری نشان داده میشود.
- نشانگر ماه قبل: با کلیک بر روی این قسمت، تقویم روزهای ماه قبل را نشان خواهد داد.

یادداشت روزانه :
همانطور که در شکل قبل نیز مشاهده شد در این تقویم امکان تنظیم یادداشت روزانه برای تمامی روزها وجود دارد. برای این منظور بر روی عدد روز مورد نظر کلیک کرده و فرم زیر نشان داده خواهد شد.
این فرم از 2 بخش یادداشت روزانه و اوقات شرعی تشکیل شده است:
- یادداشت روزانه
در بخش یادداشت روزانه در قسمت بالا تاریخ روز انتخاب شده مشاهده میشود و در قسمت میانی فرم نیز فضایی برای نوشتن یادداشت وجود دارد. در انتها در صورت تایید اطلاعات وارد شده با زدن دکمه تایید از فرم خارج میشوید.
در صورتی که متن یادداشت وارد شده در فرم خالی نباشد رنگ عدد روز در تقویم از سفید به زرد تغییر خواهد کرد و یک خط نیز در پائین عدد روز کشیده خواهد شد.
در صورتی که روز انتخاب شده یک روز تعطیل باشد رنگ روز قرمز خواهد ماند و زرد نخواهد شد، اما خط در پائین عدد روز اضافه خواهد شد.
- اوقات شرعی
با توجه به اهمیت اوقات شرعی، در این برنامه برای تمامی روزهای سال اوقات شرعی به وقت تهران ثبت شده است. با کلیک بر روی بخش اوقات شرعی ظاهر فرم مانند زیر تغییر خواهد کرد.
در این صفحه در قسمت بالا تاریخ روز به میلادی (خلاصه و در خط زیر بصورت کامل) درج شده است. در قسمت میانی اوقات شرعی روز بصورت کامل مشخص شده و در پائین صفحه نیز در صورتی که مناسبتی وجود داشته باشد نمایش داده خواهد شد
استفاده از قاب شیشه‌ای:
در این حالت یک قاب شیشه‌ای به برنامه اضافه میشود که از طریق آن میتوانید برنامه را بر روی صفحه جابجا کنید. (البته جابجایی برنامه از روی خود تقویم در حالتی که شکل موس شبیه علامت دست نباشد نیز ممکن است.)در قاب شیشه‌ای 2 علامت در سمت چپ و راست بالای آن نیز وجود دارد که علامت ضربدر برای بسته شدن برنامه تقویم و علامت چرخدنده برای انجام تنظیمات برنامه تقویم است.
تنظیمات برنامه تقویم:
 تغییر فونت عدد روزها: با انتخاب این گزینه فرم انتخاب فونت نمایش داده میشود و کاربر میتواند نحوه نمایش عدد روزها در برنامه تقویم را به دلخواه خود تغییر دهد. شکل زیر نمونه‌ای از برنامه تقویم در یک فونت متفاوت میباشد

 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

برنامه ارسال پیام کوتاه:
این برنامه برای ارسال پیام کوتاه از طریق رایانه میباشد. از آنجا که ارسال پیام کوتاه بسیار کاربردی و انجام آن از داخل گوشی مشکل میباشد این برنامه میتواند کار کاربران را در این زمینه بسیار ساده نماید.

انتخاب روش ارسال پیام کوتاه:
قبل از اینکه به توضیح نحوه استفاده از برنامه ارسال پیام کوتاه بپردازیم باید توضیحاتی در مورد روش ارسال پیام کوتاه ارائه شود.
- ارسال از طریق گوشی همراه
- ارسال از طریق اینترنت

- ارسال از طریق گوشی همراه:
برای این منظور شما میتوانید با استفاده از گوشی همراه خود پیام کوتاه را ارسال نمائید. در این حالت پس از وصل نمودن گوشی همراه به رایانه، از برنامه ارسال پیام کوتاه استفاده نموده و به آسانی پیام خود را نوشته و برای گیرندگان مورد نظر ارسال مینمائید.
در این روش باید درایورهای مربوط به گوشی همراه نصب و گوشی نیز به دستگاه وصل باشد. درایورهای مربوط به ارتباط گوشی با رایانه معمولا در سی‌دی هایی که به هنگام خرید گوشی همراه گوشی ارائه میشود وجود دارند.
در صورتی که این سی‌دی در دسترس شما نیست میتوانید از طریق جستجو در اینترنت با مشخص نمودن مدل گوشی خود درایورهای مربوطه را گرفته و نصب کنید.
برای اتصال گوشی به رایانه 3 راه وجود دارد:
- استفاده از کابل USB
- استفاده از بلوتوث (Bluetooth)
- استفاده از مادون قرمز (Infra Red)
گوشی شما با هریک از این 3 راه که امکان آن وجود داشته باشد میتواند به دستگاه رایانه وصل شود.
هنگامی که درایورهای ارتباط گوشی بر روی رایانه نصب شوند، رایانه گوشی را به عنوان یک مودم شناسایی خواهد کرد و در لیست مودم‌های نصب شده نام گوشی همراه نیز اضافه خواهد شد.
شما قبل از اینکه از برنامه ارسال پیام کوتاه استفاده نمائید باید این مودم را به برنامه معرفی نمائید. این کار از طریق فرم تنظیمات گوشی همراه انجام میشود.

ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت:
قابلیت ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت در نسخه ویژه نمایشگاه الکامپ فعال نمیباشد

 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

 

برنامه دفترچه تلفن:
این برنامه یکی از برنامه‌های پرکاربرد میباشد. با این برنامه شما میتوانید آدرسها و شماره تلفنهای دوستان و افراد مورد نظر خود را ذخیره و در موقع لزوم از آنها استفاده نمائید.
در قسمت سمت راست لیست تماسهای ایجاد شده و در قسمت سمت چپ جزئیات هر تماس نمایش داده میشوند.
جستجو:
از طریق محل جستجو در پائین صفحه میتوانید هر متن دلخواهی را بنویسید. برنامه در تمامی فیلدهای اطلاعاتی تعریف شده دنبال متن مورد نظر شما جستجو میکند و در صورتی که در هر فیلد اطلاعاتی از قبیل نام، آدرس شماره تلفن و یا پست الکترونیکی متن مورد نظر شما را پیدا کرد نتیجه را در لیست بالا نشان میدهد.
ایجاد تماس جدید:
در این فرم در قسمت بالا نام و عنوان شخص مورد نظر را وارد مینمائید. به خاطر داشته باشید وارد کردن نام و نام خانوادگی الزامی است.
در قسمت بعد شماره تلفنهای مورد نظر و همچنین آدرسها را میتوانید وارد نمائید.
- تماس جدید:
با زدن این دکمه فرم برای ایجاد یک تماس جدید آماده میشود.
- حذف تماس:
با زدن این دکمه تماس نمایش داده شده در این فرم حذف و فرم بسته خواهد شد.
- ذخیره:
با زدن این دکمه اطلاعات وارد شده ذخیره میشوند.
- بستن
با زدن این دکمه فرم بسته میشود.

 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

 

برنامه یادداشت چسبان:
برنامه یادداشت چسبان یکی از برنامه‌های پرکاربرد برای کسانی است که همواره از یادداشتها استفاه میکنند. به عنوان نمونه مکررا مشاهده شده است که مانیتور مدیران مملو از یادداشتهایی است که برای فراموش نشدن در اطراف آن چسبانده شده‌اند
استفاده از این برنامه بسیار ساده است. هنگامی که شما از طریق صفحه اصلی برنامه یک یادداشت جدید ایجاد میکنید برگه‌ای مانند یک برگه یادداشت در صفحه ظاهر میشود که شما میتوانید در درون آن یادداشت مربوطه را بنویسید.
شما یادداشت ایجاد شده را میتوانید در هر قسمت از میزکار ویندوز که مایل هستید قرار دهید و این یادداشت همواره در آنجا خواهد بود. هر زمان که شما میزکار ویندوز را ملاحظه کنید یادداشتهای خود را نیز خواهید دید.
برای جابجایی یادداشتها از هرجای برگه که آن را بگیرید قادر به جابجایی خواهید بود.
- ویرایش متن:
برای ویرایش متن یادداشت 3 راه وجود دارد.
- با 2 بار کلیک متوالی (Double Click) بر روی برگه.
- استفاده از گزینه ویرایش متن بر روی قاب شیشه‌ای (در بخش بعد توضیح داده میشود.)
- استفاده از گزینه ویرایش متن در منوی تنظیمات قاب شیشه‌ای (در بخش بعد توضیح داده میشود.)


 طریقه فعالسازی : برای اجرای برنامه کارا نیاز به نصب برنامه Net Framework 2.0. میباشد. در صورتی که پس از نصب برنامه کارا برنامه اجرا نشد باید این برنامه را نصب نمائید.

 قیمت: رایگان
 دانلود -  3.7 مگابایت + راهنمای برنامه | لینک کمکی
 دانلود -  1.3 مگابایت | لینک کمکی

 دانلود - 22.42 مگابایت Net Framework 2.0.
 تصویری از محیط برنامه
 درباره نرم افزار
 سایت سازنده
 منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود



  • کلمات کلیدی : نرم افزار
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/3/26ساعت  2:31 عصر  توسط علی محمدحسینی 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نرم افزار English Levels (American) 1-2-3-4-5 for Rosetta Stone
    آموزش وبلاگ نویسی توسط نرم افزار word 2007
    ماشین حساب مهندسی Mobile Maths با فرمت جاوا
    نرم افزار خواندن بارکد برای موبایل
    نکاتی درباره جستجو در گوگل
    تماس تلفنی با سراسر جهان بصورت رایگان
    Skype v4.1.0.179 تماس رایگان صوتی و تصویری با خارج از کشور
    Efficient Address Book v1.55 دفترچه ای کامل از تمامی اطلاعات دوس
    اطلس سه بعدی جهان
    Office Password Unlocker 4.0 دانلود
    نرم افزار اطلاع از اوقات شرعی و قبله نما با فرمت جاوا
    نرم افزار مترجم زبان فارسی به بیش از 30 زبان
    تقویم شمسی سال 1388 برای موبایل (جاوا)
    دانلود نرم افزار جدید تقویم 88 - 89 برای نوکیا ورژن 3 و 5 - Cale
    دانلود جدیدترین نسخه آموزش زبان به نام Rosetta Stone 3.3.7 + Eng
    [عناوین آرشیوشده]